Alla inlägg den 3 oktober 2020

Av Sirpa - 3 oktober 2020 16:01

Jag slarvar väldigt med maten när jag är iväg på mina körningar
Framför allt lagkörningarna.

Äter för lite och väntar alldeles för länge med att äta så det hinner bli magvärk.
Tiden går så fort och jag tänker inte på att kroppen behöver energi.
Kaffethermosen är bästa kompisen oftast.

Idag kändes det som att det var dags att göra nåt åt det.
Stekte på ägg och falukorv.
Satte det emellan två fullkornsbröd och har nu ätit en sådan efter vi anlände hit till Märsta och Pinnbackshallen för hockeymatch. Enköpings J 20.
Ett lag som jag kör för första gången.

Trevligt gäng och resan hit var så enkel att jag inte ens körde med gps utan det var bara att köra på längs välbekanta vägar
Fin kontrast mot igår då det var helt nya ställen att hämta på.

Har ätit min macka och njutit av medhavda kaffet.
Skönt också att matchen inte är så sent så jag kan vara hemma innan midnatt ikväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards