Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Sirpa - 6 oktober 2014 13:44

Så känner jag att mitt liv är:)

Varje dag är unik och allt som sker i mitt liv stärker mig som person.
Jag älskar att leva:) här och nu.

Jag skall straxt åka till mitt arbete efter att ha varit hemma ett par dagar med fruktansvärd hosta och huvudvärk.
Hostan är kvar men värken slipper jag nu.Har inte behövt ta smärtlindring alls idag och då är det ju på rätt väg.

Tvättade tre maskiner med kläder under förmiddagen.
Varav en maskin var vinterplagg som jag kommer ta med till våran insamling inom Svenska Kyrkan här i Kungsör, för de medmänniskor som tvingats söka skydd i vårt land.
Vi gör vad vi kan för att hjälpa dessa människor.
Vintern är snart här och klädbehovet stort.

Jag längtar så till att få bli verksam inom min församling här och göra nytta på många olika vis.

Lider så med människor som behöver fara illa.Som inte har en trygg tillvaro, som svävar i ovisshet om framtiden.
Jag ber för dessa människor!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards