Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Sirpa - 15 oktober 2014 06:53

Om några timmar får min älskade nycklarna till sitt nya liv.
Till sin lägenhet som han längtat så efter att få landa i och komma vidare i. Börja leva på riktigt...

Få lägga det gamla bakom sig och lägga kraften, energin och glädjen på allt det nya som kommer in.

Oro och tunga tankar kan bearbetas och läggas bakom.
För varje sekund som tanken finns i det förgågna så går vi miste om en sekund av framtiden...
Det tycker jag är viktigt att minnas.

De goda stunderna, timmarna och människorna som passerat läggs i en fin minnesbank,där tillfälle för glada minnen skall finnas tillgångliga, nåbara.De minnena blir sedan härliga att plocka fram då och då, i stunder av saknad efter dem...
Självklart kommer en saknad att finnas....prata om det, gråt och låt det komma ur.Du har din älskade att luta dig emot i de stunderna.
Minns det! Jag finns min kära :)

Inget går att radera!
Allt är levt och allt har skett.
Tankarna är tänkta, känslorna är upplevda.

Du styr din egen framtid min Älskade
Bara Du!

Minns detta då vi hämtar nycklarna idag.Även fast vi är två så styr Du dina tankar, känslor och handlingar.

Låt Aldrig någon få stjäla Din tid.
Ditt liv eller förminska Dig som människa!
Aldrig!

Du är en unik, fantastisk människa med förmågor som få.
Du har ett Hjärta av guld och är lika mycket värd som alla andra.

Du är min Kärlek, mitt nu och min framtid Robert <3

Jag Älskar Dig!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards