Alla inlägg den 23 december 2015

Av Sirpa - 23 december 2015 04:45

Tidigt Tisdag morgon då jag givetvis vaknat i ottan, fast jag jobbat till sent.

Efter kaffet så bar det iväg ut.
5 km i ett något högre tempo, med några korta steg emellan för att fånga andningen som rusade förstås.

Kändes riktugt bra idag!
Går framåt, sakta men säkert.

Hem för stretch och dusch innan jobbet.

Av Sirpa - 23 december 2015 04:39

Igår när jag kom från jobbet så möttes jag av min dotter i dörren.

När jag fått av mig skor och jacka ledde hon mig direkt ut i köket och en väntande överraskning.

På en bänk fylld med vacker duk, små gåvor och ett ljus....
stod Tittis urna med hennes aska i.
Det var så himla fint att jag tappade all fattning och bara tjöt rakt ut!!

Min älskade livskamrat fick komma hem till Jul!

Ohh....jag visste inte hur jag skulle tacka min älskade dotter och barnbarn för detta fantastiska.
Jag slöt in den lilla, lätta urnan i min famn och bara grät....

Min Titti hemma till Jul!

Min dröm uppfylld som jag hade lagt åt sidan då Julen straxt knackade på dörren.

C min dotter hade ringt Strömsholm och fått veta att allt var klart och hon kunde hämtas.
Så underbar julklapp av mina älsklingar.

Tack!
Från det djupaste av mitt hjärta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards